VeloWear G1000
VeloWear G1000 er en lækker gravel ramme, der giver dig mulighed for at for at besejre vanskeligt terræn, tage på bikepacker ferier, eller på anden måde nyden turen offroad.. .

Sram force AXS 24 XPLR
Det er Srams nye lækre Force AXS gruppe, som danner basis for denne konfiguration, kombineret med et lækkert Hunt carbon hjulsæt
Hovedpunkter
- Sram force AXS 24 1 x 12 gear med bagskifter til max 44 T
- Integreret carbon cockpit i valgfri længde & bredde
- Valgfri farve kombi uden ekstra omkostninger
- Hunt Carbon hjulsæt i 35 eller 40 mm
Sram Rival AXS WIDE
Sram Rival AXS gruppen er en kvalitets gruppe fra Sram, som har samme egenskaber som Force gruppen, men blot er en anelse tungere.
Hovedpunkter
- Sram Rival AXS 1 x 12 gear
- Integreret carbon cockpit i valgfri længde & bredde
- Valgfri farve kombi uden ekstra omkostninger
- Hunt Carbon hjulsæt i 35 eller 40 mm


Shimano GRX 810 Di2
Elektronisk gravel gruppe fra Shimano som giver dig mulighed for at køre enten 1 eller 2 x setup.
Hovedpunkter
- Shimano GRX 825 2 x 12 elektronisk gruppe
- Integreret carbon cockpit i valgfri længde & bredde
- Valgfri farve kombi uden ekstra omkostninger
- Hunt Carbon hjulsæt i 35 eller 40 mm
Sram APEX AXS 1 x 12
En konfiguration, som giver dig mulighed for at køre XPLR, det vil sige med 1 x 12 og 44 t bagpå, hvilket er et perfekt setup til fx backpacker ture.
Hovedpunkter
- APEX XPLR 1 x 12 elektronisk gruppe
- Integreret carbon cockpit i valgfri længde & bredde
- Valgfri farve kombi uden ekstra omkostninger
- Hunt Alu hjulsæt

Geometri

Str/beskrivelse | 45 (XXS) | 49 (XS) | 52 (S) | 54 (M) | 56 (L) | 58 (XL) | 60 (XXL) |
Saddelrør | 450 | 490 | 520 | 540 | 560 | 580 | 610 |
Overrør | 510 | 515 | 536,4 | 551 | 566 | 577 | 592 |
Reach | 373 | 373 | 379 | 383 | 387 | 390 | 396 |
Stack | 512 | 531 | 549 | 566 | 586 | 611 | 640 |
Kronrør | 79 | 985 | 107 | 134 | 145 | 171 | 200 |
Saddelrørs vinkel |
75 | 75 | 74 | 73,5 | 73 | 73 | 73 |
Kronrørs vinkel |
69 | 69,5 | 70 | 70 | 72,2 | 72,3 | 72,6 |
Kædestags længde | 433 | 433 | 433 | 433 | 433 | 433 | 433 |